Thursday 20 December 2012

Whatsapp yang sungguh bertuah!


Salam Jumaat everybody....

Dukacita ingin saya maklumkan bahawa Whatsapp Service di telefon bimbit saya telah bertembung dengan suatu masalah yang tidak dapat saya selesaikan....
Pendek katanya, whatsapp saya tak dapat diretrieve, dibaca apatah lagi dibalas.... (dia sudah sengal)

Dengan itu saya meminta jasa baik tuan puan yg sweet untuk hantar SMS direct kepada saya ataupun emel saya secara terus untuk respon segera....


Jangan lupa, promosi Harga Runtuh Premium Beautiful bersama saya bakal menjelma dalam beberapa jam saja lagi.... Bermula Sabtu, 22-12-2012 dan berakhir pada hari Isnin 31-12-2013 depan....

Maka, cepat cepat grab set PB anda pada harga superb dalam tempoh berkenaan....
Dan jangan tangguh-tangguh kerana STOK TERHAD!!!!

:)

Mohon berbanyak2 maaf jika ada sesiapa yang telah menghantar mesej via whatsapp ya.


SMS terus ke 017-8078790
Atau
Email ke annnum80@yahoo.com



UPDATE PADA 22/12/2012:
Alhamdulillah whatsapp saya sudah kembali sembuh.... Hoyeay!
Okeh, boleh whatsapp saya sudaa...

No comments:

Post a Comment