Monday 17 December 2012

Promosi Harga Durian Runtuh Premium Beautiful Full Set

Assalamualaikum dear all...
 
 
Sekarang musim durian la kan....
jalan sana nampak durian, jalan sini pun nampak durian...
Sampaikan hari-hari pun nampak muka durian tu ada je kat rumah..heheh
Tapi nak hadam durian tetiap hari pulak saya tak boleh, sebab sekarang mode kena kawal pemakanan manis-manis..... bahaya untuk little precious dan diri saya sendiri alamak!
 
 
 
 
 
Aiseh.
Mentang-mentangle musim durian kan, tengok tu tajuk pun manipulasi durian jugak yek.
Tapi takpe takpe.
Sape tak suka makan durian, boleh makan tempoyak.
Tak pandai makan tempoyak, boleh try Durian Crepe yang sekarang ni tengah menjadi satu fenomena.. Eceh. Haha. Sedappppp...
 
 
 
Back to the main point:
 
Dengan ini, SUKACITANYA saya membuka tawaran pembelian Premium Beautiful
pada harga DURIAN RUNTUH
sepanjang 10 HARI sahaja,
bermula 22 DISEMBER 2012 dan 
berakhir pada 31 DISEMBER 2012....
 
 
 
Tawaran seruntuh ini belum pernah saya  adakan lagi, dan sesiapa yang berminat anggaplah diri-diri anda BERTUAH kerana menemui promosi ini yang hanya akan berlangsung selama 10 hari saja bermula Sabtu ini...
 
 
Jeng-jeng-jeng!!!!
 
ehem ehem.... masuk majalah PAMA ni dah lama dah. Dah macam-macam artikel jugak dah keluar pasal Premium Beautiful ni..... tapi point saya ialah, intai-intai sikit kat pic kat atas untuk dapat gambaran sesuatu yang anda bakal soal saya sebagai soalan pertama...
 
hehehehehee (ehh gelak jahat ye)
 
 
 
 
Apa yang anda akan dapat daripada Promosi Durian Runtuh saya ini???
 
 
1 Long Bra
1 Waist Nipper
1 Long Girdle
Hadiah Percuma
Penghantaran Percuma
Perundingan/Guidance Percuma
*******
pada HARGA DURIAN RUNTUH
untuk TEMPOH 10 HARI SAHAJA
(22-12-12 hingga 31-12-12)
 
Dan....
 
 
 
Apa yang paling mustahak adalah:
 
Tawaran ini TERHAD 3 SET sahaja!!!!
..... bermakna hanya yang betul-betul grab cepat dan bertuah saja dapat tawaran harga paling runtuh ini..... woooo
 
 
 
 
Nak tau promosinya berapa??
Sms/whatsapps 017-8078790 (anum)
 
 
 
* Hanya dengan pembelian tunai *

No comments:

Post a Comment