Tuesday 18 December 2012

Pengakuan Ikhlas Pengguna PB

Assalamualaikum...
 
 
(tajuk tu, macam seram je!) hehehe.
 
Tapi bukannya nak bagi cerita seram pun sebenarnya, sekadar nak share TESTIMONI ikhlas daripada insan-insan bertuah memiliki set Premium Beautiful dan memakainya... :)
 
 
 
 
Dimulakan dengan testimonial seorang ibu muda VOUGE yang telah memiliki 4 cahayamata comel-comel. Beliau membeli set PB beliau selepas 3 bulan bersalin puteri bongsunya....
 
 
(Translation)
Soalan : Masih konsisten pakai pb corset? Macam mana ada perubahan tak nak share?
Jawapan : Wkslm... ada... underbust saya dari 90cm (kurang 3cm) = 87 cm...
waist 92cm (kurang 6cm) = 86cm...
Hip 110cm (kurang 7cm) = 103 cm....
Bust je tak berubah..
Suami saya memang cakap saya nampak perubahan.
Saya ukur ni tanpa pakai pb.
Syukur kak... berat pun dah 67.6kg..
hati berbunga-bunga.... ringan je rasa badan memakai....
 
(testimoni di atas diperoleh selepas beliau memakainya secara konsisten TAK SAMPAI sebulan)
sambil mematuhi aturan yang lain contohnya consume banyak air masak....
 
*************************************
 
 
Yang ni pulak, testi selepas SEMINGGU lebih ibu vouge ni memakainya...
Punyalah surprise pasal baru seminggu beliau dah bagi testimoni, bikin saye teruja betul!
 
 
 
(Perbandingan)
Ukuran asal : 1. 99cm (kurang 2cm) = 97cm
2. 85cm (kurang 1cm) = 84cm
3. 89cm (kurang 2cm) = 87cm
4. 118 cm (belum berkurang).
Okay, belum sampai 2 minggu pakai ok, syukur telah ada perubahan. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit..
 
She has some special conditions namun atas semangat kental dan niat yang ikhlas memakai PB,
beliau dah dapat perubahan dalam masa yang sangat singkat  nih...
Beliau pernah melalui TIGA pembedahan caeserean dan yang pasti, parut dan lemak di bahagian berkenaan agak tepu selepas beberapa tahun....
Namun ALHAMDULILLAH, kita pun tumpang gembira jugak melihat testimoni beliau.... :)
 
************************************
 
 
 
(Translation)
"Alhamdulillah.... dalam 2 , 3 hari ni selalu je pakai baju enam tujuh tahun yang lepas...
Ingat tak muat rupa-rupanya..... boleh pakai malah longgar pulak.....
wow... usaha semakin menampakkan hasil.....
 
**********************************************
 
Nak share testi kawan sekampus dulu jugak:
 
 
 
 
**********************************************
 
 
Oh ya! satu lagi sharing.... hilang parut lepas bersalin....
 
 
(Translation)
Ok... kak... ada sharing lagi kak...
Saya perasan... yang hitam lepas beranak di perut tu dah hilang.....
dah ikut warna kulit saya sendiri dah....
tinggal kerut tu je lagi....
 
 
***********************************************
 
Status beliau kat FB membuat hati tergaru-garu nak tau.. Tanpa saya tanya lebih banyak, beliau sendiri hantar inbox untuk share dengan saya.....
 

 
(Translation)
A : Slm kak.. Saya tadi macam tak percaya....
selalunya kalau baju kurung moden beli saya pakai (saiz) 46.... ada pattern bolehla (saiz) 44...
Tadi saya berkenan kat satu kebaya.... dahla kebaya.... saya muat saiz 42 kak....
mahal walaupun mahal, terus saya beli....
nanti saya post saya pakai baju tu ngan akak....
mode: syukur & happy....
N : aaaaaa??? wow
Happy berganda-ganda eh
A : Betul.... iya... seronok betul saya....
alhamdulillah.... tqvm kak....
tak rugi spend mahal tapi berbaloi pb ni.....


******************************************

Okeh...
tak larat dah nak upload bebanyak....
ada juga yang saya dapat feedback secara lisan sahaja, maka tak ada print screen boleh share...

Antaranya:
- sakit belakang berkurangan
- badan jadi ringan dan senang bergerak (yang bekerja di dalam site... kena gerak naik tangga turun tangga di plant)
- badan rasa kemas, tegap

:)

Testimonial di atas bukanlah sebagai hujah untuk mengatakan bahawa Premium Beautiful boleh merawat segala penyakit menggantikan rawatan professional mahupun rawatan lain secara ubat-ubatan, supplemen mahupun pembedahan dsb...
Tapi di antara pengalaman ramai-ramai pengguna yang berpuas hati dengan benefit yang diperoleh dari pemakaian konsisten PB, mereka berkongsi kebaikannya dan kita menyebarkan sekali lagi apa yang bermanfaat untuk diri kita ya.... (menyampaikan kebaikan tak salah kan?)
:)

Jadi, jangan seram lagi okeh?!



Jangan lupaaa:
 
PROMOSI HEBAT PREMIUM BEAUTIFUL pada HARGA DURIAN RUNTUH
bermula Sabtu ini 22 Disember 2012 sehingga 31 Disember 2012 sahaja!


pm / sms / whatsapp 017-8078790

GRAB YOUR OWN SET a.s.a.p!!!!


Take care dear all.....

No comments:

Post a Comment