Friday 7 September 2012

Anggun dan berseri-seri di Hari Bahagia?

Salam mulia, mari kita mulakan hari ni dengan Bismillah dan senyuman ceria... :)

Tengok tajuk, ramai dah dapat agak entry ni nak cerita tentang apa, hehe.
Adakah anda tergolong dalam kumpulan yang bertuah berkenaan? Ataupun sedang berkira-kira merancang tarikh majlis bersejarah? Atau... dahpun edar surat/kad undangan untuk majlis anda dalam waktu terdekat ni? *wink*wink*


tampil cantik
anggun dalam busana pengantin
kelihatan berkeyakinan di dalam gambar
ingin segera menimang cahaya mata (bagi sesetengah orangla)

Tuuu dia, tentu ini antara impian anda untuk hari bersejarah tu nanti kan?
Paling tidak macam ni....


Premium Beautiful sangat sesuai untuk dipakai calon-calon raja & permaisuri sehari?? Kenapa?
¯Kesan yang SEGERA untuk menyembunyikan lebihan lemak di sekitar tubuh yang tidak seronok dipandang (FLABBY >>> CURVY). Tak payah dah nak “liposuction” heheh.
¯Tak perlu susah-payah berdiet (no crash diet needed) atau menahan diri daripada makan, hanya amalkan minum banyak air untuk pelawasan, pakai set Premium Beautiful dengan konsisten, dan makan makanan berkhasiat dengan teratur.
¯Menyokong postur tubuh dan membuatkan badan tegak, dengan pemakaian bengkung Premium Beautiful (waist nipper) yang menyokong tulang belakang, dan mengurangkan masalah sakit belakang dan pinggang. ( Mendapat pengiktirafan daripada Persatuan Pakar Tulang Belakang dari Amerika, Canada dan Cuebec ). Insya Allah akan kemas postur anda dan nampak anggun di dalam foto kenangan persandingan J
¯Fabrik yang menyerap peluh walaupun dipakai dalam masa yang lama (maklumlah hari bersejarah memang nak kena duduk jadi raja/permaisuri lama-lama kan pastu pakai pulak kain baju pengantin yang tebal cantik-cantik).  Tak panas kerana fabrik teknologi Akwatek dan Akwadyne digunakan dalam pembuatan set pakaian dalam Premium Beautiful ini.  Boleh rujuk di sini.
¯Terhindar dari pengeluaran bau badan yang tak enak walaupun dipakai dalam tempoh lama 8jam tu, fabrik yang selesa dan sesuai dengan bentuk badan anda sendiri ( kan ikut ukuran badan anda sendiri J )
¯Bagi yang lelaki boleh sarungkan bengkung sahaja (waist nipper) >>> mampu menyembunyikan lebihan lemak pada perut, menampakkan susuk yang kemas berbaju pengantin.  Lepas kahwin boleh teruskan pemakaian untuk tujuan kesihatan tulang belakang dan perut yang mantap.
¯Selain beri bentuk yang kemas kepada badan, juga boleh stabilkan kedudukan tulang belakang maka postur lebih teratur, tiada sakit pinggang/belakang dan lancarkan peredaran darah.
¯Set pakaian dalaman Premium Beautiful ni bukan bertujuan untuk berikan efek kecantikan semata-mata tau, sebenarnya lebih banyak kepada efek baik kesihatan.  Pakailah sebelum hari perkahwinan, pada hari perkahwinan, selepas hari perkahwinan, hari-hari sepanjang perkahwinan dan untuk yang perempuan: ini sebenarnya adalah BONUS.   Hanya bercuti memakai Premium Beautiful sepanjang waktu kehamilan, kemudian selepas melahirkan pakai semula dalam tempoh berpantang.  Ini juga adalah pilihan yang sangat best untuk kegunaan semasa berpantang memandangkan semasa dalam pantang lah lemak-lemak masih baru dan mudah dipecahkan…. What more to say  tentang kebaikan-kebaikan berpantang yang lain bersama PB J -boleh rujuk entry terdahulu

Dengan harga promosi yang sedang berlangsung dari saya, anda dapat:
© Produk dihantar sampai ke tangan
© Bimbingan, nasihat dan servis percuma selama anda memakai set anda
© Lifetime Warranty >>> diberikan oleh Syarikat
© Jaminan servis “Free Repair” selagi menyimpan kad warranty dan rujuk pengedar yg menjual kepada anda
© Benefit-benefit berbentuk 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan
                                         
                                                                                            
Terima Kasih, Pembaca yang budiman!
HUBUNGI SAYA SEGERA… (NUR) SMS/CALL/WHATSAPP 017-8078790
þ Free fitting,  measurement
þ Free consultation and service
þ Premium Beautiful full new set, with Lifetime Warranty and FOC Repair Service
þ Special discount at promo price right now! ~~ limited units only with the discount
þ Chit chat je pon boleh!

No comments:

Post a Comment